ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا پسر، قند عسل

ایلیا جان در هفته پنجم

1390/12/1 7:55
نویسنده : باباش
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

امروز چند تا عکس از هفته پنجم ایلیا جان براتون میکشم. من عاشق کشیدن عکسهای ایلیا هستم (داد ماست)قهقهه

 

برای دیدن عکس‌ها روی ادامه مطلب کلیک کنید ...

سلام،

امروز چند تا عکس از هفته پنجم ایلیا جان براتون میکشم. من عاشق کشیدن عکسهای ایلیا هستم (داد ماست)قهقهه

 

یک عکس باکلاس در روز 29

 

یک عکس به جا مانده از جشن تولد ایلیاجان: ایلیا پسر و بابا علیچشمک (البته از نوع خسته!)

 

آقا ایلیا در اولین میهمانی خانوادگی هفتگی

 

ایلیا جان و اولین تجربه نشستن (لمیدن) بر روی صندلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه جون
1 اسفند 90 8:40
وووووووويييييييي چه عسلي شدي ناناز الهي قربون اون نگاه و اون لباي شيرينت بشم من اخه جوجو تو هم شلوار لي ميپوشيييييي فداي خودت و لاون باباي خسته ات بشم خسته كه چه عرض كنم!!!!!!!ولي خودمونيم كپي برابر اصله ماشالله


ممنون عمه جون
عمه لیلا
1 اسفند 90 21:43
هزار ماشاالله به این گل پسر براش اسفند دود کنید


ممنون عمه جون
عمه جون
2 اسفند 90 12:47
ماشالله هزار ماشالله انشالله عكسهاي دامادي ايليامو ببينم


ان شاالله
خاله ستاره
2 اسفند 90 12:49
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
مامان ایلیا
13 اسفند 90 12:13
تولد ایلیا جون رو بهتون تبریک میگم.به ما هم سر بزنین.


ممنون