ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا پسر، قند عسل

یک شوک شدید

1390/11/15 23:05
نویسنده : باباش
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

پنجشنبه هفته گذشته از مرکز بهداشت با من تماس گرفتند و گفتند که به دلایلی باید تست غربالگری ایلیا جان تکرار بشه. هر چی اصرار کردم دلیلش رو بهم نگفتند!سوال

سلام،

پنجشنبه هفته گذشته از مرکز بهداشت با من تماس گرفتند و گفتند که به دلایلی باید تست غربالگری ایلیا جان تکرار بشه. هر چی اصرار کردم دلیلش رو بهم نگفتند!سوال

به سرعت مرخصی گرفتم و با عجله رفتم خونه و ایلیا رو بردم مرکز بهداشت. به محض ورود به اتاق دکتر نه گذاشت و نه برداشت و گفت پسرتون فابیسم دارهناراحت

دنیا دور سرم چرخید. حسابی قاطی کرده بودم. خلاصه کنم. اسلسا رو بردم خونه و خودم به بهونه بنزین زدن رفتم یه هوایی بخورم. دوباره از مرکز بهداشت بهم زنگ زدند و گفتند که نتایچ آزمایش یک نوزاد دیگر رو اشتباهی به ما گفتند و ایلیا جان سالم هستش.اوه

نمی دونید چه حس عجیبی داشتم: خشم از اشتباه وحشتناک مرکز بهداشت عصبانی و شادی بی حد از سلامت ایلیای عزیزمون لبخند

خدا عزیزاتونو براتون حفظ کنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
15 بهمن 90 23:36
قدم آقا ایلیا مبارک باشه براتون.خداروشکر که حال ایلیاجون خوبه همین طور پدرجون..انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید


تشکر


عمه جون
16 بهمن 90 9:27
واي خداي من تصورش هم وحشتناكه:
خدارو شكر به خير گذشت صدقه فراموشت نشه بابا جوني كار خوبي كردي براش ببعي گرفتي دستت درد نكنه دوستتون دارم شديد به مدت مديد


ممنون عمه جون، ما هم دوستت داریم
عمه لیلا
16 بهمن 90 9:50
خدا بگم چه کار کندشون .......... خیلی گیج بودند قبل از این که مطمین بشند به شما خبر دادند!!!!!!!!!!!
ولی خدا رو صد هزار مرتبه شکرکه عزیزم مشکلی نداشته


دقیقا زدی تو خال، خیلی گیجند
مبین فرفری
21 بهمن 90 2:19
خدارو صد هزار بارشکر که بخیر گذشت. ایلیا جون خدا پشتو پناهت باشه.عمه لیلا دوست دارم.


سپاس
عمه لیلا
21 بهمن 90 23:07
مامان مبین فرفری مرسی از محبتتون
مامان نوژا
1 اسفند 90 8:18
خدا رو شکر به خیر گذشت.به ما هم سر بزنید


ممنون، چشم